The Hunt (2 Viewers)

juste magnifique !

Le décor, le theme, les pieces présentées, les marques représentées...

La scene est organisée avec soin et révele une grande connaissance du domaine de la miniature.

Historiquement, elle marque une certaine rigueur jusqu'au terrain ou elle se trouve....

je suis émerveillé par l'intensité de la scene, les couleurs...

superbe travail !

je suis nouveau sur le forum et je compte bien poster de nombreuses photos de mes dioramas afin d'enrichir encore plus ce tres bon forum composé d'un véritable panel de connaisseurs !

Merci beaucoup Francis . . .

Mike

Mike, that’s a fantastic scene you have there! Beautifully created and lots of excitement in that scene.

juste magnifique !

Le décor, le theme, les pieces présentées, les marques représentées...

La scene est organisée avec soin et révele une grande connaissance du domaine de la miniature.

Historiquement, elle marque une certaine rigueur jusqu'au terrain ou elle se trouve....

je suis émerveillé par l'intensité de la scene, les couleurs...

superbe travail !

je suis nouveau sur le forum et je compte bien poster de nombreuses photos de mes dioramas afin d'enrichir encore plus ce tres bon forum composé d'un véritable panel de connaisseurs !

A real challenge to my high school Fench. ^&grin

Great pictures Mike {bravo}}{bravo}}{bravo}}

Not sure how I missed them first time around {eek3}

All the best

Martyn
:)

Great job. Always had simething similar in mind and now I’m finally getting around to it.

Thanks for sharing

A new idea in progress. I call this scene "The Hunt". I have more sets to add to this which are coming next month with my JJD order.

Mike

Hello Mike

I would like to know the brand you use for your herb base.
I was able to appreciate it in your photos of the hunt but also and especially those of your “fur trade” diorama..
Francis

Hello Mike

I would like to know the brand you use for your herb base.
I was able to appreciate it in your photos of the hunt but also and especially those of your “fur trade” diorama..
Francis

Good morning Francis. The dioramas you refer to are in 2-foot x 3-foot poster frames in which I placed six Hudson & Allen "Scenics to Go" 12-inch x 12- inch squares. The H&A Scenics to Go squares come in a variety of turf/soil options which can be placed together to create the groundwork effect desired.

Mike

Good morning Francis. The dioramas you refer to are in 2-foot x 3-foot poster frames in which I placed six Hudson & Allen "Scenics to Go" 12-inch x 12- inch squares. The H&A Scenics to Go squares come in a variety of turf/soil options which can be placed together to create the groundwork effect desired.

Mike

Thanks for this information, Mike, I'll go look into it right away...

Users who are viewing this thread

Back